Опорний заклад - Мирутинський навчально-виховний комплекс

Головна » Статті » Мої статті

Звіт директора за 2016-2017 навчальний рік, частина І

Звіт
директора комунального закладу освіти

Мирутинського навчально-виховного комплексу

«дошкільний навчальний заклад, школа І-ІІІ ступенів»

відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму

Берездівської сільської ради

Славутського району Хмельницької області

Гнатенко Світлани Леонідівни

про роботу за 2016-2017 навчальний рік

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи  колективу школи та заслухати щорічний звіт директора школи перед громадськістю. Даний звіт охоплює основні напрямки діяльності керівника, особлива увага звертається на створення у навчальному закладі належних умов для забезпечення рівного доступу всіх учнів щодо здобуття якісної освіти.

 

Підвищення рівня організації навчально-виховного процесу.

 

Упродовж 2016-2017 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Колектив продовжував працювати за темою: «Формування дитячої особистості в умовах розвиваючих технологій у навчально-виховному процесі». Велика увага у школі приділялась охопленню дітей навчанням.

 Станом на 1 вересня 2016 року до навчання приступили 103 учні, дошкільний заклад – 26 дітей. На кінець навчального року кількість учнів становила - 105. Одна учениця 2-го класу за станом здоров’я (згідно рекомендації лікарів) здобувала цього навчального року освіту за інклюзивною формою навчання.

Кількість класів – 10; 7 клас (4 учні – групова форма навчання за заявами батьків).

На виконання Закону України «Про освіту», відповідно до листа МОНУ від 22.05.2015 року №1/9-253 «Про структуру 2016-2017 навчального року та навчальні плани ЗНЗ» , рішенням педагогічної ради, протокол №1 від 31.08.2016 року та рішення ради, протокол №1 від 31.08.2016 року, відповідно до 5 – денного робочого тижня було складено робочий навчальний план:

  • Для 1-4 класів – за типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН молоді та спорту України від 10.06.2011 №572, із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 №460
  • Для 5,6,8,9 класів – за типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОН молоді та спорту України від 03.04.2012 №409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 №664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 №1465, із змінами згідно з наказом МОН України від 07.08.2015р. №855
  • Для 7-го класу (за груповою формою навчання) – за типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом МОН молоді та спорту України від 03.04.2012 №409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 №664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 №1465, із змінами згідно з наказом МОН України від 07.08.2015р. №855
  • Для 9 класу з поглибленим вивченням географії за типовим навчальним планом загальноосвітніх навчальних закладів,   затверджених  наказом МОН молоді та спорту України від 23.05.2012р.  №616 (додаток 1)
  • Для 10-11 класів за філологічним профілем – за типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010р.  №834; із змінами згідно з наказом МОН України від 29.05.2014 №657 (додаток 9).

У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: практикум з правопису української мови, лексика сучасної української мови, ділова українська мова . Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах сформований філологічний профіль.

Також проводяться курси за вибором та факультативні курси загально розвиваючого характеру: Математика 1-4 класи, Каліграфія та розвиток зв’язного мовлення 1-4 класи, Етика 5-6 класи, Екологія 8-9 класи, Рівний рівному за програмою для 7-11 класів.

Згідно з проектом міжнародної співпраці, та з метою виховання свідомого ставлення до збереження природи, проводиться курс за вибором Навчання для сталого розвитку 1-4 класи

        У 2016-2017 н.р. у 2 – 11 класах школи навчалися 99 учнів, які закінчили начальний рік із такими результатами:

на високому рівні (10-12 балів) –6 учнів – 5,9%

на достатньому рівні (7-9 балів) – 36 учнів – 39,6%

на середньому рівні (4-6 балів) –  47 учнів – 51,6%

отримали Похвальні листи – 5 учнів

Кравцова Рината учениця 2 класу

Гармель Тетяна учениця 3 класу

Познахівській Олексій учень 4 класу

Степанюк Анастасія учениця 6 класу

Маліновська Валерія учениця 11 класу (була претендентом на нагородження золотою медаллю, але нажаль за результатами ДПА у формі ЗНО не підтвердила медаль українська мова-8, історія України – 9, географія - 10), а тому отримала Похвальну грамоту за високі досягнення у вивченні окремих предметів.

У школі сформований та щорічно оновлюється банк даних «Обдаровані діти» та створені необхідні умови для розкриття потенціальних можливостей дітей. Розвинута інфраструктура спецкурсів, факультативів, індивідуальних годин, що є невід’ємною складовою успіху в підготовці учнів школи до участі у обласних олімпіадах з базових предметів, міжнародних конкурсах.

За минулий рік учні школи отримали 12 призових місць на районних олімпіадах,  але на жаль  на обласній олімпіаді перемог не було.

№п\п

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

Клас

Предмет

Місце (район)

Місце (область)

1

Малінавська Христина

8

географія

І

-

Історія

ІІ

 

2

Левчук Маргарита

10

Географія

І

-

 

Право

ІІ

-

 

Укр. мова

ІІІ

-

3

Маліновська Валерія

 

11

Історія

І

-

Географія

І

-

Економіка

І

-

Укр. Мова

ІІІ

-

Англ. мова

ІІІ

-

Екологія

І

-

4

Ковальчук Валерія

11

Хімія

ІІ

-

 

         Учні школи, крім олімпіад, брали активну участь і в інших конкурсах району:

  1. конкурс знавців української мови імені Петра Яцика:

 учень 4 класу Познахівський Олексій ІІІ місце;

учениця 11 класу Маліновська Валерія ІІІ місце;

учасники: Гармель Тетяна 3 клас, Степанюк Анастасія 6 клас.

  1.  всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН

- Маліновська Христина учениця 8 класу (учасниця)зарубіжна література (вч. Гаєвська Н. В.) тема: Вплив характеру людини на поведінку в екстремальних умовах у творах Джека Лондона;

- Маліновська Валерія учениця 11 класу ІІ місце історія (вч. Нікітчук А. І.) тема: Сталінські репресії 30-40-х років ХХ століття на Славутчині.

  Учні школи приймали активну участь у Міжнародних та Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах, а саме:

- Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «КОЛОСОК-2016»

- Міжнародний математичний конкурс «КЕНГУРУ-2016» всеукраїнський етап

-  «КЕНГУРУ-2017»  міжнародний етап

- Всеукраїнська Українознавча гра «СОНЯШНИК-2017»

- Природничий всеукраїнський конкурс «ГЕЛІАНТУС» - 2017

- Всеукраїнська гра «Санфлауе»  

Учні школи під керівництвом наставників брали участь в таких конкурсах як:

  • Мале Полісся «Збережемо первоцвіти» група учнів отримали подяку (керівник Друзькіна О.  В.).
  • Мале Полісся конкурс на кращий твір «Майбутнє лісу у твоїх руках» Поліщук Ілона переможець (керівник Гіюк О. П.)
  • Всеукраїнський творчий конкурс «Лист до мами» Маліновська В. (керівник Друзькіна О. В.)
  •   

Сьогодні навчальний заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Педагоги нашої школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнівською молоддю. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

- військово-патріотичне виховання;

- морально-правове виховання;

- громадянське виховання;

- робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх;

- робота з охорони життя і здоров’я учнів;

- робота з соціального захисту учнів;

- родинно-сімейне виховання,

- трудове навчання та профорієнтація;

- художньо-естетичне виховання;

- екологічне виховання;

- формування здорового способу життя;

- учнівське самоврядування.

«Школа і сім’я – грані співдружності» - під таким девізом живе і працює педагогічний колектив нашої школи. Близько 94% учнів школи щорічно беруть участь у виховних заходах різних напрямів і рівнів. Виховна робота спрямована на розвиток індивідуальності і разом з тим розрахована на велику кількість виховних заходів. Різноманітні форми виховної роботи дозволяють виявити ознаки загальної творчої обдарованості, що притаманні деяким дітям.

В першу чергу слід відзначити активну участь органів учнівського самоврядування в організації виховного простору дітей. Активну діяльність перспективних та креативних учнів у житті шкільного органів учнівського самоврядування, а також у роботі шкільного Парламенту президента – Маліновську Христину ( 8 клас) .

 

Категорія: Мої статті | Додав: Admins (18.12.2017)
Переглядів: 17 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: