Основні завдання профорієнтаційної роботи:
vПоглиблене вивчення навчальних і спеціальних предметів, до яких виявляється стійкий інтерес та здібності.
vЗосередженняуваги наформуванні професійно важливих якостей, необхіднихдо обраного виду професійної діяльності.
vЗдійснення контролю, корекції професійних планів, виявлення ступеня їхньої обгрунтованості.
vОкреслення шляхів до самопідготовки до майбутньої професії, способів самодіагностики, оцінка результатів досягнень. Формування основ для соціально-професійної адаптації: розвиток норм, ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії, професійної спрямованості.
vФормування професійних інтересів.
vФорма профорієнтаційної роботи—спосіб організації взаємодії вчителя і учня, що вирішує проблему професійного самовизначення. Вони залежать від складу і кількості осіб, місця проведення, тривалості роботи.
Методи профорієнтаційної роботи — способи спільної діяльності педагога і учнів, які забезпечують підготовку школярів до професійного самовизначення.
|